دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۳۱۳۶
جمعه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۵

فکرشهر: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: روند کاهشی بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان، امروز نیز ادامه یافت و به ۲۸ نفر رسید.

به گزارش فکرشهر، حسن ملکی زاده بیان کرد: در زمان حاضر ۲۸ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند، که ۱۲ نفر از آن‌ها در شبانه‌روز گذشته بستری شده‌اند.

وی عنوان کرد: امروز دو بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بوشهر بستری است، که یک نفر از آن‌ها در وضعیت وخیم قرار دارد.

دکتر ملکی زاده با اشاره به اینکه امروز نیز مانند چند روز اخیر موردی از فوت بر اثر کرونا در استان گزارش نشد، افزود: در شبانه‌روز گذشته ۱۴ بیمار باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۰۴ هزار و ۴۵۵ مبتلا به این ویروس در استان شناسایی و ۲ هزار و ۱۶۳ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

آخرین آمار کرونا در ایران/ فوت ۸ نفر در شبانه روز گذشته

بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۱۴۱ هزار و ۲۰۹ نفر رسید.

از دیروز تا امروز ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۸۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۶۷ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۲۷ هزار و ۴۲۸ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۱ هزار و ۲۰۹ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون ۱۶ هزار و ۶۷۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۷۶۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۱ میلیون و ۶۹۵ هزار و ۷۸۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۴ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۳۱۹ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۲۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر